Certyfikowany specjalista Google Ads
Jako specjalista Google Ads posiadam aktualne certyfikaty Google - możesz je zobaczyć tutaj.
To dowód, że jestem na bieżąco ze wszystkimi zmianami w systemie reklamowym. Dodatkowo biorę udział w
szkoleniach
online i stacjonaranych z zakresu SEM. Teoretyczna wiedza w połączeniu z praktyką przekłada się na najlepsze
wyniki
na koncie.
Dlaczego warto współpracować ze specjalistą Google Ads?
- - bezpośredni kontakt z osobą zarządzającą Twoimi kampaniami, co ułatwia komunikację i śledzenie postępów
- - specjalista Google Ads jest wyspecjalizowany w obszarze reklamy w Google Ads, co może przekładać się na dogłębną wiedzę i doświadczenie
- - specjalista Google Ads może skoncentrować się na Twojej firmie i dostosować strategię reklamową do Twoich unikalnych celów i potrzeb
- - specjalista Google Ads jest wstanie odpowiedzieć na pytanie klienta nie tylko w godzinach 8-16
Doświadczenie i skuteczność specjalisty Google Ads
Mam ponad 4 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych w systemie Google Ads. Zrobiłam ponad 1000 kamapnii: search, dsa, pla, gdn, discovery, youtuba ads, pmax. Moje doświadczenie reklamowe oraz branżowe to: realne wyniki na kontach, zwiększenie konwersji czy obniżenie kosztów reklamy przy skutecznym zarządzaniu budżetem.
Case studies:
Procedura współpracy ze specjalistą Google Ads
1. Wypełnienie briefu reklamowego:
Wypełnij2. Do 48h otrzymasz ofertę współpracy
3. Podpisanie umowy - jasne zasady
4. Start współpracy
Referencje specjalisty Google Ads
Opinie zadowolonych klientów to najlepszy dowód, że dany specjalisty Google Ads jest godny polecenia.
Znajomość narzędzi i technologii specjalisty Google Ads
W pracy nad kampaniami Google Ads wykorzystuje następujące narzędzia:
- - edytor Google Ads
- - Senuto/Semstorm
- - Looker Studio
- - Google Tag Manager
- - Google Analytics 4