Specjalista Google Ads
Diana Makowska

ocena produktu ocena produktu ocena produktu ocena produktu ocena produktu

Średnia ocena: 5.00 (100%), Na podstawie: 5 ocen

Od ponad 4 lat pomagam sklepom internetowym i biznesom B2B wykorzystać potencjał reklam Google Ads zwiększając ROAS (zwrot z nakładów na reklamę) lub pozyskać kontakt do klienta. Pracuje na miesięcznych budżetach od 5 000zł do 1 000 000 zł na polskich i zagranicznych rynkach.

Google Ads Freelancer Diana Makowska

Certyfikowany specjalista Google Ads

Jako specjalista Google Ads posiadam aktualne certyfikaty Google - możesz je zobaczyć tutaj. To dowód, że jestem na bieżąco ze wszystkimi zmianami w systemie reklamowym. Dodatkowo biorę udział w szkoleniach online i stacjonaranych z zakresu SEM. Teoretyczna wiedza w połączeniu z praktyką przekłada się na najlepsze wyniki na koncie.

Dlaczego warto współpracować ze specjalistą Google Ads?

  • - bezpośredni kontakt z osobą zarządzającą Twoimi kampaniami, co ułatwia komunikację i śledzenie postępów
  • - specjalista Google Ads jest wyspecjalizowany w obszarze reklamy w Google Ads, co może przekładać się na dogłębną wiedzę i doświadczenie
  • - specjalista Google Ads może skoncentrować się na Twojej firmie i dostosować strategię reklamową do Twoich unikalnych celów i potrzeb
  • - specjalista Google Ads jest wstanie odpowiedzieć na pytanie klienta nie tylko w godzinach 8-16

Doświadczenie i skuteczność specjalisty Google Ads

Mam ponad 4 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych w systemie Google Ads. Zrobiłam ponad 1000 kamapnii: search, dsa, pla, gdn, discovery, youtuba ads, pmax. Moje doświadczenie reklamowe oraz branżowe to: realne wyniki na kontach, zwiększenie konwersji czy obniżenie kosztów reklamy przy skutecznym zarządzaniu budżetem.

Case studies:

Procedura współpracy ze specjalistą Google Ads

Wypełnienie briefu reklamowego

1. Wypełnienie briefu reklamowego:

Wypełnij
Do 48h otrzymasz ofertę współpracy

2. Do 48h otrzymasz ofertę współpracy

Podpisanie umowy - jasne zasady

3. Podpisanie umowy - jasne zasady

Start współpracy

4. Start współpracy

Referencje specjalisty Google Ads

Opinie zadowolonych klientów to najlepszy dowód, że dany specjalisty Google Ads jest godny polecenia.

Znajomość narzędzi i technologii specjalisty Google Ads

W pracy nad kampaniami Google Ads wykorzystuje następujące narzędzia:

  • - edytor Google Ads
  • - Senuto/Semstorm
  • - Looker Studio
  • - Google Tag Manager
  • - Google Analytics 4