Branża: usługi medyczne
Lokalizacja: Warszawa
Cel: zwiększyć zainteresowanie usługami medycznymi klienta.
Działania optymalizacyjne:
-
kampania w sieci wyszukiwania na słowa ściśle związane z usługami klienta + każda grupa reklamowa to 3 reklamy (2 zwykłe + 1 elastyczna)
-
zbudowanie obszernej listy słów wykluczających aby zminimalizować niepożądane wyświetlenia lub kliknięcia w reklamę
-
zwiększenie ilości rozszerzeń dla sieci wyszukiwań
-
ze względu na ograniczenia w branży medycznej nie udało się zrobić remarketingu w sieci reklamowej
-
kampania lokalna bazująca na wizytówce Google Moja Firma z budżetem 4zł - czas trwania 1 miesiąc - ze względu na ograniczenia medyczne została wstrzymana na przez Google
-
przejście ze strategii ustalania stawek ucpc na maksymalizuj liczbę konwersji
-
ustalenie konwersji w panelu Google Ads poprzez konfigurację w GTM - klik w numer telefonu, klik w email, kopiowanie kontaktu, połączenie bezpośrednio z reklam(min 5 sekund) , wysłanie formularza
Kluczowe wskaźniki sukcesu:
-
śr.cpc - 1,89 zł
-
wyświetlenia - 13 886
-
kliknięcia - 1 890
-
liczba konwersji - 290
-
koszt konwersji 12,35 zł
-
koszt kampanii 3 581,45 zł
-
kampania lokalna trwająca miesiąc - wyświetlenia: 465 113, kliknięcia w reklamę: 6 694, koszt 123,20, śr.cpc 0,68 zł